nevergiveup

Direktlänk till inlägg 18 mars 2014

Orka mig hahaha

Av Hanna Breidenskog - 18 mars 2014 10:19

Hahaha tja hörni, i'm back, back again
Pallar inte mig haha, aa nu ska jag blogga hela tiden och blablabla, slutade Efter nån dag och pallade inte haha
Men jaja, jag får väl säga att jag skriver när jag orkar och har tid, ja det blir bra :)
Today i'm sick, eller sjuk och sjuk, mer förkyld :) blir ingen träning idag men jag hoppas på skolan imorrn för jag verkligen hatar att missa eller ligga efter, usch!
Aja, just nu sitt/ligger jag i soffan med ipadN och skriver, nähä säger du det?
Får se vad som händer mer idag, blir väl bara att hålla på med allt elektroniskt skit antar jag, det kanske kommer ett långt inlägg om hur mina känslor är där inne egentligen... Om inte bara några små uppdateringar!
Ha de, breidan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Breidenskog - 18 mars 2014 21:49

Hejsääään, Sitter i soffan och försöker klura ut varför hon gör just så, exakt motsatsen mot vad jag vill, okej ingen fattar vad jag menar men aja! Är fortfarande snorig och täppt men hoppas på skola i morgon, Pusshej leverpastej [Bild] ...

Av Hanna Breidenskog - 18 mars 2014 13:01

Tjaaa bröder Nu ligger jag i soffan igen, var å gjorde pannkakor nyss, inte för att dom blev så bra men ändå.. Hehe Provade ha i lite kakao i den sista smeten som räckte till 2 pannkakor men nja, inte så gott haha Ligger och lyssnar på hög musik,...

Av Hanna Breidenskog - 26 januari 2014 09:27


Tjaa bröder just nu ligger jag klarvaken och Amanda sover... man ba jippiiieeeee jag är verkligen ALLTID den som vaknar först när man sover med en kompis. och jag är dessutom feg för jag vågar aldrig väcka någon heller hehe Men idag vet jag inte ...

Av Hanna Breidenskog - 25 januari 2014 21:04


Helllåååå, just nu sitter jag och Amanda i min säng och äääääter fan va vi äter assååå, ben&jerry, chips, dipp, godis & läsk Bläää jag är määäätt Nejmen vi ska väl snart titta på nån film eller nått, får väl se vi hörs Palla skriva mer Pusshe...

Av Hanna Breidenskog - 25 januari 2014 15:36


Hej people, är hemma från träningen nu, och jääävlar vad det känns i benen hehe... aja har väl inte så mycket att skriva om menmen.. Ska duscha strax, fixa mig lite och städa rummet så kommer väl Amanda så småningom Vi höres Puuuuueeesss ...

Presentation


fotboll är livet, resten är detaljer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards